Saturday 14 December 2013

Mit csináljak????

A pókkal. Illetve pók-gyerekekkel. Torténet a kovetkezo: Kb. 2 hete észrevettuk hogy egy pók van a sarokban, nem fent a plafonnál hanem félúton a plafon és padló kozott. Koztudott hogy nem tudnék egy legyet sem bántani :D Szóval próbátam lebokdosni onnan de mindig visszament. Erre tegnap felfedeztem hogy lerakta oda a tojásait! Tegnap este még ott volt a pók-mama is, ma reggelre eltunt. Úgy volt az egyik mesében hogy mikor a pók-mama lerakja a tojásokat, akkor mikor biztonságban tudja oket, akkor elmegy meghalni :( Szóval pók-mama elment, maradtak a gyerekek. És nincs szivem leporszívózni oket..... Tudom, nyamvadt vagyok, meg jószívu sot lehet van aki azt gondolja ez már beteges, és lesz aki kinevet. A férjem sem jobb mint én :D Lerázta magáról a felelosséget mondván hogy az én térfelemen van a pók-fészek :D
És most lehet nevetni, de az elobb fel is hívtam hogy pók-mama eltunt, erre azt mondja az én uram: Milyen kedves tole hogy így bízik bennunk hogy ránk hagyja a gyerekeket :D Sot, szerinte ez egy jel hogy mi jó szulok leszunk :P
Nah mit csináljak? Porszívózzam oket vagy nem??? Ha kikelnek lesz itt tobb száz pókocska, mondjuk rogton útjukra indulnak valahova, de akkor sem tudom mi legyen, mit csináljak veluk? :D

6 comments:

  1. Nekem arachnofóbiám van így ez nálam nem lenne kérdés.

    ReplyDelete
  2. Hű hát ebben tanácsot ne tőlem. Szégyen nem szégyen, nálunk a nagy pók se önszántából vonult volna el halni (Á. végzi nálunk a piszkos munkát). A tojásokat meg bizony porszívóznám, de ez én vagyok, ne belőlem tessék kiindulni, mert akkor én leszek az oka a mardosó lelkiismeretnek, amit nem szeretnék!!!

    ReplyDelete
  3. Ne bántsd! Mi sem szoktuk, takarítónőnek is meg van tiltva hogy a hálókat leszedegesse. A pókok jófejek és hasznosak - és nem lesz több száz, ne félj...

    ReplyDelete
  4. Audrey-nál a szellőzőbe fészkelt kismadár és a fiókák inszem idején szerencsét hoztak! :) hagyd őket, vagy egy befőttes űvegbe valahogy belesepregetve telepítsd át őket a lakás más részébe :)

    ReplyDelete
  5. Ma délután már megszuletett a dontés munkába menet :) nem lesznek eltuntetve , ottmaradnak :D hisz olyan szépen beszotte nekik az ágyikót a mamájuk :) komolyan nincs szivem leszedni oket ;) Est tok jó hogy akkor nemcsak én vagyok ilyen :P Heni az a baj hogy szerintem ha leszedem onnan azt a "zacskó" szerut amit az anyjuk csinált nekik, akkor szerintem megsérulnek , úgyhogy maradnak ahol vannak :)

    ReplyDelete
  6. Nekem arachnofóbiám van, nem kérdés, hogy kinyírnám ôket azonnal. Tavaly a karácsonyfán volt egy pókfészek, amit nem vettünk észre, csak amikor kikeltek és több száz kispók szôtt hálót a fa és a kanapé között és vándorolt szanaszét. Majd egy flakon rovarölôt szétfújtam a szobában, hogy elpusztuljanak. Minden fele mászkáltak.. Elõtte pár évvel ablakpucolás közben találtam egy pókfészket és véletlenül hozzáértem, ott is szanaszét rohantak, csak a tisztítószer állította meg ôket, amit gyorsan a padlóra körbe locsoltam. Mindkét alkalommal dolgozott az adrenalin bennem.. Ha nem akarod bántani ôket, vidd ki a lakásból, szerintem.

    ReplyDelete