Tuesday 25 February 2014

Kozelebb jott..... ; Titkos társaság

A szivárvány az jott kozelebb- nah jó  ez biztos nem a múltkori volt :D De ma a nappali ablakából is láttam egy szivárványt, és olyan szép volt, megint kívántam valamit amikor megláttam ;)

Titkos társaság, amibe várandós; nagy pocakos vagy kisgyermekes illetve nagygyermekes anyukák tartoznak, és jajjjj de jó is lenne kozéjuk tartozni. Megismerni a titkot amit rajtuk kívul senki más nem ismer; megismerni hogy milyen várandósnak lenni; megismerni hogy milyen édesanyának lenni. Annyira szeretném.
Ma megnéztem 4 epizódot az "Every minute one born" címu musorból, és basszus minden egyes baba szuletésénél sírtam, nem bánatomban hanem csak úgy jott. Annyira gyonyoruek voltak az újszulottek, kivétel nélkul mindegyik. És hihetetlen látvány volt hogy az egyik pillanatban még gyotrodo, szenvedo édesanya, a kovetkezo pillanatban amikor megszuletik a gyermeke teljesen elveszti a fájdalomérzést és hihetetlen boldogság sugárzik róluk, mindegy mennyi ideig vajúdtak, mennyire fájtak vagy éppen surgosséggel császározták oket, a fény az arcokon mindnek ugyanolyan volt :)
Nah és persze a musor által egy kis betekintést nyertem hogy is zajlanak itt kint nalunk a dolgok, pl 2-en simán bent lehetnek az anyukával, legtobbjuknek a férj + anyuka volt bent.
Just wait and see what happens with us ;)

Jah es oregszem is :/ 2 éve voltam szemvizsgalaton, eredmeny: bal szem +1 ; jobb szem +0.75
Mai vizsgalat: bal szem +1.5 ; jobb szem +1
Szerintem ez eleg latvanyos romlas 2 ev alatt....
Lombik elokészulet update: Pár napja elkezdtem szedni emelve a D vitamint napi 4000-el, vettem másfajta folsavat ( ez gluten, laktoz meg mindenmentes) és N.barátnom tanácsára beszerzek szelént+ calciumot, persze ma elfelejtettem megvenni..... A feledékenység is az oregség jele???? Vagy csak szétszórt vagyok :D

4 comments:

  1. Haha, en is ezt nezeget sorban a youtube-on. Nekem meg nagyon tetszik a parok viselkedese, dinamikaja. Nagyon erdekes... Az elso evadban volt egy lombikos par, egy thai no es olasz afszi, na azokon szakadtam a rohogestol olyan viccesek voltak, marmint nem poenkodtak csak a viselkedesuk meg a szemelyiseguk volt igen megmosolyogtato.

    ReplyDelete
  2. Én most kezdtem el nézni, amit Bristolban forgattak, hétfőn volt a Channel 4-on. Oda járunk (Southmead) lombik kapcsán. Elképesztően más, mint otthon.

    ReplyDelete
  3. Én is szoktam nézni ezt a sorozatot itt Dániában, adják a tévében, néha én is dőlök a nevetéstől, főleg a pasik viselkedésén. :) Amúgy érdekes, hogy az utolsó lombik óta nekem is romlott a szemem, plusszos lett.
    Ha vettél szelént, mondd már meg légyszi, hogy normális az, hogy rettentő büdös, vagy romlott lehet amit vettem? Nem tudom eldönteni, de felfordul a gyomrom már attól a szagtól, amikor a doboz közelébe megyek. Olyan, mintha záptojás szaga lenne, amúgy a mozsaras verzió, sima szelén.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Még nem vettem szelént, de az elobb megkérdeztem a barátnomet és azt mondta hogy nagyon budos. Úgyhogy tuti nem rosszat vettél hanem egyszeruen szar szaga van :P

      Delete